MARILYN MONROE at KUANTAN

Posted by bononaladyz | Posted in

Aku dipanggil lagi untuk membuat gila ditengah- tengah orang seperti musim pertama rancangan Bang Bang Boom yang aku pernah ikut dahulu. tapi kali ini dapat travel jauh sikit. luar daerah. kami ke kuantan.
aku bertolak dari KL ke kuantan pada pagi subuh yang gelap bersama rakan sekerja Kudin dan Iswazir. 
sesampainya kami di sana kami terus menjalankan tugas walaupun mengantuk yang amat sebab dah bangun pagi- pagi buta. 
serius aku tak tau apa rancangan diorang untuk pagi tu. aku betul- betul serah diri je. 
kira aku tawakal je apa pun diorang nak suruh aku buat. tapi diorang suruh aku bawak heels.
rupa- rupanya aku dan rakan- rakan perlu berdisko dan baju semua dah disediakan dan mereka telah bagi aku costume yang tak pernah terbayang aku kena pakai hari tu. mula- mula pakai wig tu aku tengok muka dah tak nak macam pondan tak operate! nasib faiza tolong adjust wig tu...elok la cikit rupanya...
akhirnya serupa MARILYN MONROE la gaya aku.
dah sampai kat kuantan memang tak sah kalau aku tak roger classmate masa diploma dulu, aimie sebab dia tengah cuti dan rumah dia tak jauh dari town kuantan.
aku ajak dia join skali kemeriahan kitorang berdisko dalam lift. 
THANKS TO AIMIE, MEMEI (adik aimie) n BOYFRIEND MEMEI. 
KORANG MEMANG SPORTING!!!

ngan aimie yang sengal.huhu.

ngan adik aimie, memei. muka tak nak copy paste aimi plak kan...


aimie dan memei bersama team yang membuat haru.
dari kiri: ainsexy, kudin, fazli, faiza.

cium aimie sikit tanda terima kasih bagi support...

Boleh tau cerita daripada AIMIE NADIA jugak...
terima kasih pada aimie and family sebab luangkan masa dengan aku selama aku di kuantan.
terima kasih kepada seleruh team Bang Bang Boom sebab ajak aku buat haru kat kuantan.

Comments (1)

Hi, cantiknya Marilyn ni! I tengah cari wig begini untuk persembahan tari kontemporari -- dari mana boleh dapat? Ataupun boleh tak sewa atau beli wig bononaladyz ni?